Prekių pristatymas ir įteikimas Prekes pristato VENIPAK kurjeris užsakyme nurodytu adresu , arba galimas pristatymas į VENIPAK paštomatą. PRISTATYMAS Į VENIPAK PAŠTOMATUS Dėmesio, į pickup punktą galime siųsti šių maksimalių išmatavimų pakuotes: ilgis 0.4m, aukštis 0.4m, plotis 0.25m, svoris 10 kg
Atsimėmimas parduotuvėje "VAIKUTIS" • Užsakytas prekes galite atsiimti patys bei nemokėti prekių
pristatymo mokesčio. Prekių užsakymo metu Jums reikia pasirinkti
ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖJE ir pasirinkti parduotuvę : Panevėžyje ir Klaipėdoje ir užsakymą pateikti. . Užsakymas bus paruoštas atsiėmimui po apmokėjimo pavedimu.
Jei pasirinktoje parduotuvėje nėra reikiamos prekės , atsiėmimo
terminas kiekvienai prekei galibūti skirtingas, ir užtrukti iki 10 d.d.
Visą informaciją apie pristatymo terminus išsiūsime el .paštu. Prekių pristatymo kainos Lietuvos Respublikoje: Prekių pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių bendro svorio, tūrio bei transportavimo specifikos: prekių pristatymas į paštomatą 2,99 eu • kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 0,1 kg iki 3,99 kg - pristatymo kaina 4,90 €
• kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 4 kg iki 9,99 kg - pristatymo kaina 5,30 €
• kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 10 kg iki 14,99 kg - pristatymo kaina 6,30 € • kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 15 kg iki 19,99kg - pristatymo kaina 6,90 €
• kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 20 kg iki 24,99 kg - pristatymo kaina 7,90 €
• kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 25 kg iki 29,99 kg - pristatymo kaina 8,30 €
• kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 30 kg iki 54,99 kg - pristatymo kaina 12 €
• kai užsakomų prekių bendras svoris nuo 55 kg iki 99,99 kg - pristatymo kaina 22 € - Už pristatymą Neringoje, Nidoje, Kuršių Nerijoje papildomas mokestis 49 Eu be PVM
- pasirenkant apmokėjimą grynaisiais pinigais ar banko
kortele kurjeriui, prie bendrosios užsakymo sumos bus priskaičiuojami 4,00 Eu už grynųjų pinigų paėmimo ar atsiskaitymą banko kortele
paslaugą.
- Jei pasirinkote užsakymą apmokėti grynaisiais pinigais,
įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų
sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
- Dėl prekių siuntimo į užsienį prašome kreiptis el. paštu vaikutis@vaikutis.lt
- Kai Klientas pasirenka išankstinį apmokėjimą, Pardavėjas
įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui per 2 - 5 darbo dienas po
užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip. Prekės pristatomos darbo
dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val. Jei norima, kad prekės būtų pristatytos
konkrečią dieną ar valandą, tai būtina pažymėti skiltyje komentarai
pastabos.
- 2-4 darbo dienų prekių pristatymo terminas netaikomas, jei Pirkėjas
neteisingai nurodo savo duomenis, tokius kaip kontaktinis telefonas, ar
pašto kodas.
- 2-4 darbo dienų prekių pristatymo terminas netaikomas tais
atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas
informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka,
jog išimties atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų,
nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas
įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Pirkėju el. paštu ir suderinti
prekių pristatymo klausimus.
Jeigu Jums iškilo klausimų dėl prekių pristatymo, susisiekite su mumis
el. paštu vaikutis@vaikutis.lt ir konsultantai atsakys į Jūsų klausimus. - Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad jei prekės kurjeriui bus perduotos penktadienį, tai Jums bus pristatytos anksčiausiai pirmadienį.
- Pardavėjas Prekių pristatymą vykdo pasitelkdamas trečiuosius
asmenis - pašto kurjerius. Prieš pristatydami prekę kurjeriai iškilus
būtinybei turi teisę susisiekti su Klientu ir pasitikslinti dėl tikslaus
laiko, kuriuo Klientas priims pristatomas Prekes. Jeigu užsakyme
nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats
Klientas.
- Tais atvejais, kai Klientas negali priimti sutartu laiku Prekių,
jis nedelsdamas informuoja telefonu Prekes pristatantį kurjerį ir
Pardavėją.
- Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku Prekės
pristatomos, tačiau Klientas nerandamas, Klientas neturi teisės reikšti
Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo.
- Prekių kiekį, nomenklatūrą ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina
Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę Klientas privalo pasirašyti
Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo
įteikta.
- Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu
ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės
numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.
- Sąskaitą faktūrą pridedama prie siunčiamos prekės. Jei reikalinga
išankstinė sąskaita faktūra, apie tai prašome pranešti el. paštu vaikutis@vaikutis.lt
- Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo
terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl Kliento kaltės.
- Prekės bus pristatomos Jūsų nurodytu adresu. Atkreipiame Jūsų
dėmesį, kad kurjeriui pristačius prekes siuntos gavėjui ir neradus jo
prekių pristatymo adresu, ar neprisiskambinus duotuoju telefono numeriu,
prekės grąžinamos pas pardavėją.
- Triratukai, dviratukai, vaikštynės, užsėdamosios mašinos gali būti pristatyti nesurinkti.
- Pažeista siunta
- Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
- apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
- siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų
ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
- patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos,
pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių
grąžinimo procedūrai;
- jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti
nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad
siunta pristatyta tvarkingai.
- DOVANŲ KUPONAI el. paštu siunčiami tik darbo dienomis.
|